صرافی والکسصرافی والکس

صرافی والکس، بازار حرفه ای ارز های دیجیتال.خرید بیت کوین.فروش بیت کوین

معرفی سایت معتبر ایرانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال.خرید و فروش بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال در صرافی والکس بصورت سریع و آسان تجربه کنید.همه چیز برای کسب درآمد و سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال و صرافی والکس

بایگانی

هک در ارز های دیجیتال

از زمانی که تکنولوژی پیشرفت کرده و کامپیوتر ها در دسترس همگان قرار گرفته است بحث لو رفتن اطلاعات و یا هک شدن موضوع مهمی شده است که همه نگران این موضوع هستند و این بیم را دارند که اطلاعاتشون هک بشه.

در حوزه ارز های دیجیتال این موضوع خیلی مهم تر هست زیرا که تمامی پول ها بصورت دیجیتالی درآمده است و امنیت آن بر پایه شبکه اینترنت خواهد بود و امکان هک و یا دزدیده شدن دارایی ها هست.

در بخش آشنایی با کیف پول های دیجیتالی مقداری کیف پول ها را بررسی کردیم و انواع آنها را و اینکه اعتبارشون به چه شکلی هست.اینجا میخواهیم درباره ی امنیت کیف پول ها و راه های جلوگیری از هک شدن آنها صحبت کنیم..

 

هک شدن ارز های دیجیتال

از زمان ایجاد شبکه ی بلاکچین تا به الان خبر های زیادی از هک شدن دارایی ها شنیده شده است.

مبالغ بالایی در این کار گرفتار شدند و دلایلش میتواند خطای انسانی هم بوده باشد.اگر بصورت حدودی بخواهیم بگیم تا الان حدود 1 میلیارد دلار پول به سرقت رفته یا هک شده است.

 

چگونه از هک شدن کیف پول در امان باشیم

یکی از بهترین راه حل هایی که بتوانیم ابتدا از پول های خودمان حفاظت کنیم و مانع هک شدن آنها بشویم قطعا اطلاع از انواع هک شدن و راه های سرقت در این زمینه است که آنها را بررسی میکنیم..

 

اطلاعات کیف پول و پسورد

یکی از راه های سرقت دارایی های شما بدست آوردن اطلاعات کیف پول شماست.اگر هر کسی به هر نحوی اطلاعات private key شما را در اختیار داشته باشد هر جای دنیا میتواند به کیف پول شما دسترسی پیدا کند و دارایی های شما را سرقت کند پس به این پسورد ها حواستان باشد.

 

فیشینگ

در این نوع سرقت افراد کلاهبردار صفحات یا همان url های سایت های معتبر را بصورتی تغییر می دهند که کاربر متوجه آن نشوند و با ظاهر یکسان فکر کنند که این همان سایت هست در صورتی که این یک سایت جعلی بوده که با این کار اطلاعات شما را به راحتی سرقت میکنند.

این مورد در ایران هم خیلی انجام می شود و افرادی که در تلگرام خرید و فروش بیت کوین میکنند از درگاه های فیشینیگ استفاده میکنند و اطلاعات شما را سرقت میکنند از این رو حتما به آدرس درگاه ها و برند شاپرک دقت کنید.

همچنین به پروتکل https هم اعتماد نکنید و همیشه سعی کنید کل آدرس را چک کنید.

 

حمله کپی پیست

در این نوع حمله هکر ها با نصب یک برنامه یا هر چیز دیگر روی سیستمتون یک ویروس مخرب بصورت مخفیانه نصب میکنند و از این طریق آدرس های کیف پول شما را در زمان paste کردن تغییر می دهند و در این صورت واریزی به کیف پول شخص هکر می رود و شما پولتون را از دست می دهید.

 

چند نکته برای جلوگیری از هک شدن

از آنجایی که تراکنش ها در شبکه بلاکچین غیرقابل بازگشت است و همچنین هویت کلاهبرداران را مخفی میکند راه خوبی است برای این افراد که در زمینه فعالیت زیادی بکنند.ولی شما میتوانید چندین نکته را همیشه رعایت کنید تا از دارایی هایتان محافظت کنید و همیشه در امان باشید.

این نکات را باهم بررسی میکنیم:

1-تا جایی که امکانش رو دارید دارایی های دیجیتال خود را در کیف پول های سخت افزاری نگهداری کنید.

2-کلید خصوصی کیف پول های خود را در جای امن و به دور از خود کیف پول نگهداری کنید.

3-دارایی های خود در اکسچنج ها را کاهش دهید و سعی کنید در والت های سخت افزاری نگهداری کنید

4-برای وارد شدن به حساب های خود از کد های دو مرحله ای تا حد امکان google استفاده کنید.

5-در زمان ارسال بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال حتما به آدرس ارسال توجه کنید.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۴
رضا تریدر

ارز دیجیتال (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

خرید بت کوین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی