صرافی والکسصرافی والکس

صرافی والکس، بازار حرفه ای ارز های دیجیتال.خرید بیت کوین.فروش بیت کوین

معرفی سایت معتبر ایرانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال.خرید و فروش بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال در صرافی والکس بصورت سریع و آسان تجربه کنید.همه چیز برای کسب درآمد و سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال و صرافی والکس

بایگانی

بلاک چین به زبانی ساده و روان

Blockchain از دو کلمه (بلاک) و (زنجیره ای) این مقاله توزیع شده است. این نوآوری در واقع یک زنجیره کنترل blockchain است.

Blockchain معمولاً نوعی چارچوب داده و اعلام کننده است.

فرق با چهارچوبهای مختلف این است که آنها داده های خود را در این نوع چارچوب ذخیره می کنند که با استفاده از رمزنگاری می توان رمزگذاری و کنترل شد.

بیت کوین از این محدودیت مالی و بلاک چین برای داده های استفاده از منابع استفاده می کند. در صورتی که بلاکچین یک چارچوب کاری باشد ، بیت کوین در این چارچوب کاری برنامه نویسی می کند.

برای نمایش داده های مربوط به منابع بازدید بیت کوین ، هر داده را در هر مربع تغییر دهید ، از اقدامات غیرقانونی یک فرد استفاده کنید. در بلاکچین ، داده های موجود در نمای مهمان Block و در کنار هم به فروشگاه زنجیره ای معرفی می شوند.

 

 

بلاک چین از ظرفیت علمی خاصی برخوردار است که مهندسین بیان می کنند. کمترین تغییر در داده های یک مربع ، هشیاری را که گفته می شود تمام می کند ، تغییر می دهد.

به عنوان مثال ، اگر یک کاراکتر به نام مناطق شهری ایران اضافه شود ، مربع هش تغییر می کند و مربع های بدست آمده نامعتبر می شوند ، به همین دلیل این نوآوری را مربع چین یا زنجیره مربع می نامند.

سناریویی را تصور کنید که در آن شخص ماده یک مربع را تغییر داده و مربع های هش بعدی را بروزرسانی کند. این قابل تصور است اما شما در مورد انتقال فکر نکردید. اطلاعات مربع چین بر روی رایانه یا سرور خاصی قرار نمی گیرد. هر رایانه یا چارچوبی که مربوط به سیستم باشد ، یک کپی از میدان چین دریافت می کند.

یک مدل:

من در جمع 4 نفر یک برگه داده جمع می کنم و همه با تلفن همراه خود عکسی از آن را می گیرند. در حال حاضر به شرطی که این داده ها را پاک یا تغییر دهم ، دیگر هرگز از آن جا باز نخواهیم شد زیرا نسخه ای از نسخه اول را دارند ، مگر اینکه من قابل حمل همه را اخراج کنم و آن را پاک کنم.

در حال حاضر این گروه می تواند تعداد زیادی از افراد را که در بیت کوین ، اتریوم و سایر فرم های پولی بلاک چین و یا مخفیانه برای یک شبکه خاص مشاهده می کنیم باز یا بیشتر باشد. بلاک چین یک مورد از blockchain خصوصی است.

در نقطه‌ای که با یک مربع چین ارتباط برقرار می کنید ، یک کپی از کل مربع چین دریافت می کنید. هیچ تغییری در میدان چین قابل تصور نیست ، مگر اینکه بیش از 5٪ از اطلاعات مربوط به رایانه های شخصی مرتب شده تغییر کند.

به حقیقت گفته می شود ، نوآوری blockchain در چین یک نوآوری اصلی نیست ، بلکه در عوض تعداد زیادی رمزنگاری و رمزگذاری ، انتشار گسترده و غیره وجود دارد که امکان ایجاد زنجیره چینی را فراهم کرده است