صرافی والکسصرافی والکس

صرافی والکس، بازار حرفه ای ارز های دیجیتال.خرید بیت کوین.فروش بیت کوین

معرفی سایت معتبر ایرانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال.خرید و فروش بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال در صرافی والکس بصورت سریع و آسان تجربه کنید.همه چیز برای کسب درآمد و سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال و صرافی والکس

بایگانی

بیت کوین چیست؟

 

در این مقاله خواهیم گفت که بیت کوین چیست و علت آن چیست؟

برای درک هرچه بیشتر مؤلفه بیت کوین ، باید به پنج سؤال همراه مراجعه کنیم:

1.بیت کوین چیست؟

2.سازنده بیت کوین کیست؟

3.چه کسی بیت کوین را کنترل می کند؟

4.نکات برجسته اصلی بیت کوین چیست؟

5.بیت کوین چگونه کار می کند؟

 

بیت کوین به عنوان یک چارچوب مشترک برای تراکنش آنلاین ایجاد شده است که نیازی به یک چارچوب مسئولیت پذیر قابل اعتماد ندارد و مبادلات بدون واسطه انجام می شود. بیت کوین پول نقد غیر متمرکز رایانه ای اصلی است که تحت تأثیر هیچ بانک ملی نیست. از زمان آغاز سال 4 ، بیت کوین جایگاه خود را به عنوان یک وسیله نقلیه نوآوری ، پول و سوداگری کشف کرده است.

 

عنصر اصلی بیت کوین چیست؟

چالش اصلی با فعالیت یک چارچوب تراکنش رایانه ای این است که اطمینان حاصل شود که هیچ کس برای پرداخت یا مشارکت ، پول بیشتری از یک بار خرج نمی کند. ریال توسط بانک ملی محدود می شود. در هر صورت ، توسعه اصلی که بیت کوین را منحصر به فرد می کند این است که در سازماندهی بیت کوین ، همه افراد در سیستم برای تأیید صرافی ها باید آن ارز را تأیید کنند.

 

 

نکات برجسته همراه در این چارچوب تضمین می شود:

تراکنش برگشت ناپذیر است گسترش در فرم های پولی رایانه ای (به دلیل تعداد کافی و عدم کنترل آنها توسط دولت ها) کمیسیون بسیار کم کار تأیید صرافی توسط برخی از مشتریانی که از رایانه های شخصی خود برای بررسی مبادلات استفاده می کنند به پایان رسیده است ، این افراد حفار نامیده می شوند. در هر صورت ، پیشرفت اصلی که بیت کوین را منحصر به فرد می کند این است که در ترتیب بیت کوین ، همه افراد در سیستم برای تأیید صرافی ها باید آن ارز را تصدیق کنند.

 

 

سازنده بیت کوین کیست؟

ساتوشی ناکاموتو؛ این نامی است که به عنوان طراح بیت کوین در اینترنت توزیع شده است. در هر صورت ، شخصیت واقعی او هنوز مبهم است. بسیاری می پذیرند که او فردی نیست و پول پیشرفته نتیجه یک جمع شدن برنامه نویسی عظیم است. ناکاموتو اواخر سال میلادی سرمایه گذاری بیت کوین را به حالت تعلیق درآورد و تقریباً در همان زمان ایمیلی از ساتوشی ارسال کرد که می گوید وی تاکنون تسلیم بیت کوین شده است ، بسیاری از آنها خود را به عنوان خالق این پول نقد پیشرفته گزارش داده اند ، اما تاکنون هیچ شخصیتی تنظیم نشده است. تولید کننده بی نظیر آن هنوز مبهم است.

 

چه کسی بیت کوین را کنترل می‌کند؟

 

همانطور که قبلاً به آن اشاره کردیم ، هیچ موقعیت یا اقتدار کانونی توانایی تغییر بیت کوین را ندارد. طراحان بی شماری انرژی خود را برای ساخت برنامه نویسی متن باز بیت کوین سرمایه گذاری می کنند ، با این حال آنها فقط می توانند محصول آن را بهبود بخشند و نمی توانند تغییری در کنوانسیون بیت کوین ایجاد کنند. از آنجا که سازماندهی بیت کوین توسط مرجع بررسی کانونی سیاسی نشده است ، یک فرد یا سازمان خاص نمی تواند طبق خواسته های خود قوانین یا تغییراتی را در سیستم اعمال کند. باید بیش از 2٪ از بیت کوین را سازماندهی کند که مشتریان معرفی شده مرتبط با آن مرتبط باشند و تأیید کنند که تغییرات جدید اعمال شده در کل تنظیمات است.

 

بیت کوین چگونه کار می کند؟

گر فعلا بخواهیم جزییات فنی را در نظر نگیریم، می‌توانیم بگوییم که بیتکوین بر بستر بلاکچین کار می‌کند.بلاکچین به معنای جایی است که همه‌ی تراکنش های تایید شده در مکانی به نام بلاک ثبت می‌شوند. هنگامی که یک بلاک در سیستم وارد می‌شود همه‌ی افراد از ایجاد آن بلاک مطلع می‌شوند در نتیجه امکان وقوع دزدی و کلاه برداری در شبکه از بین می‌رود.برخلاف ارزهای سنتی مانند ریال و یا دلار که توسط بانک های مرکزی انتشار می‌یابند، بیت کوین هیچ گونه مرجع کنترل مرکزی ندارد و به وسیله‌ی یک شبکه کامپیوتری نظیر به نظیر که از دستگاه های کاربرانش (node)ساخته شده است پشتیبانی می‌شود.هنگامی که یک بلاک در شبکه ایجاد می‌شود، ماینرها، فرمول ریاضی پیچیده ای را به آن اعمال می‌کنند و دنباله ای از اعداد و حروف به ظاهر تصادفی ایجاد می‌شود که به آن هش می‌گویند. هربار که هر کامپیوتر یک هش ایجاد کند، مقداری بیت کوین دریافت می‌کند.