صرافی والکسصرافی والکس

صرافی والکس، بازار حرفه ای ارز های دیجیتال.خرید بیت کوین.فروش بیت کوین

معرفی سایت معتبر ایرانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال.خرید و فروش بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال در صرافی والکس بصورت سریع و آسان تجربه کنید.همه چیز برای کسب درآمد و سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال و صرافی والکس

بایگانی

 افزایش ۴۰ درصدی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۹ امکان پذیر است؟

 

هراس در سراسر جهان از دست دادن فرصت سرمایه گذاری در بیت کوین ، راهی برای توسعه آن خواهد بود.

از یک منبع قابل توجه در سراسر جهان از هیئت مدیره و هشدار مربوط به پول گزارش شده است:

"زمستان بیت کوین به پایان رسیده است و قرار است در آینده نه چندان دور بیت کوین به 14000 دلار برسد و این آغاز یک انفجار بزرگ است."

نیگل گرین ، نیکوکار و مدیرعامل گروه DeVere Group ، یک منبع در سراسر جهان برای مدیران و شرکت هشدار بودجه برای افراد و بنیادها ، می گوید:

"من در حال حاضر اعلام می کنم که تبلیغات پولی رمزنگاری شده تعادل خود را کشف می کند ، و بازار پول نقد زمستانی رایانه ای به نتیجه می رسد. من قبول دارم که هزینه های بیت کوین به سختی در هر ماه و با مزایای عالی و مزایای ماندگار صعود می کند." صعود به عنوان بزرگترین پول پیشرفته در بازار تا آنجا که اندازه بازار تأثیر مثبتی بر هزینه هر پول نقد رایانه ای در بازار خواهد گذاشت. "

 گرین پیش بینی خود را کرد وقتی که هزینه های بیت کوین مانند یک چشمه حباب افزایش می یابد.

هدف بیت کوین برای گروه مالی  DeVere در سال جاری 5 دلار است ، و گرین ادعا می کند که صعودهای ارزشی از ترس افراد و سازمانهایی که وضعیت سرمایه گذاری خود را در بیت کوین از دست می دهند سرچشمه می گیرد و این به طور اجتناب ناپذیری باعث آشفتگی ویترین می شود. .

"این پرش حیرت انگیز احتمالاً باعث می شود تا بسیاری از متخصصان مالی که تحت تأثیر شرایط قرار گرفته اند محاصره نشوند. علاوه بر این ، می توان امیدوار بود که ولع مصرف ویترین ارزهای دیجیتال را دوباره روشن کند."

گرین اظهار داشت:

وی ادامه داد: احساس می کنم احساس قرار دادن منابع در تبلیغات کریپتو برای شرکت ها در حال گسترش است و با توجه به چالشی که آنها با پایه های مختلف دارند ، ترس از افتادن یکدیگر و از دست رفتن فرصتی برای قرار دادن منابع در خرید بیت کوین وجود دارد ، در حالی که مشتریان آنها. "تنظیمات برگزیده در حال جستجو برای شانس های جدید و پاداش دهنده هستند."

 

به همان اندازه که گرسنگی به خاطر چیزهای مفید و دلایل معقول می تواند بسیار زیاد باشد ، ترس از دست دادن موقعیت حدس و گمان می تواند یکی از علاقه های جدی باشد.

ناخوشایند از مبهم ، از آنچه نمی توان دید ، از آنچه نمی توان درک کرد. اینها انواع مختلفی از ترس است که باعث می شود افراد و سازمانها در حالی که زندگی آنها ناراحت است بیکار بمانند. این ترس بی معنی است.

ناخوشایند از مبهم ، از آنچه نمی توان دید ، از آنچه نمی توان درک کرد. ترس از خشم ، کمبود بینایی و افسردگی. ترس و وحشتی که باعث می شود سازمان ها و افراد در حالی که مزاحم هستند بیکار بمانند تا بیکن را به خانه بیاورند. این وحشت بی معنی است.

با این حال ، ترس از دست دادن موضعی که DeVer در مورد آن بحث می کند ، وحشتی است که دلالان برای آنچه اتفاق می افتد ، خواهند فهمید. این ترس ، با توجه به آنچه متخصصان امور مالی می بینند ، آنها معتقدند گذشته از جایی نیست که امکان ورود به بازار وجود داشته باشد و هرگز آن را به باقی بازار ندهند. این نوع ترس ارزشمند است. از آنجا که دلالان روی این سیاره از ترساندن مناسب ترین و مهمترین آشفتگی مکانیکی بعد از اینترنت و حمل سرمایه به بازار می ترسند. در صورت عدم انجام این کار ، شخص دیگری سرمایه گذاری را انجام می دهد و فرصتی برای ترک آن است.

این نوع ترس با توجه به این واقعیت که کسب و کار بودجه زودتر از مواقع ناراحت نشود ، مفید خواهد بود ، اما مطمئناً در این مرحله مختل شده است!

گروه Devere از پیش بینی 5 درصدی هزینه ویترین بیت کوین برای سال جاری با مراجعه به FOMO پیش بینی کرده و علاوه بر این خود ارزیابی خود را از افزایش 5٪ ​​در هزینه بیت کوین در ساعاتی به دلیل ظهور غیر منتظره یک نهنگ ناشناخته و کسب اعلام کرده است. و خرید 100 میلیون دلار کوین است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی